28 de abril, Día Internacional da Seguridade e a Saúde no Traballo

martes 12 de xuño de 2012

O comité provincial de Mercadona agradece o apoio de CCOO

O comité de empresa de Mercadona na provincia da Coruña expresoulle á Unión Comarcal de CCOO de Ferrol o seu «apoio incondicional» no caso do despedimento de Alberto, represaliado pola súa implicación na folga xeral do pasado 29 de marzo.

Traballador e empresa chegaron finalmente a un acordo económico «satisfactorio para o compañeiro»,indican desde o comité. Con todo, consideran que iso «non menoscaba o máis mínimo a actitude valente e digna de Alberto», pero son conscientes de que as «presións de todo tipo» que padeceu provocaron que finalmente tomase esa decisión, respectada polo comité.

Para os representantes dos traballadores e traballadoras de Mercadona na provincia, o acordo non tería sido posible sen o apoio recibido, que consideran mostra «da grandeza do movemento obreiro da comarca de Ferrol».

Por último, desde o comité lembran que a petición de readmisión de Alberto era tamén símbolo da loita en defensa dos dereitos laborais de todas as traballadores e traballadoras.

Santiago de Compostela, 12 de xuño de 2012

Gabinete de Comunicación